podivne zpomaleni provozu s firewallem PF

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed Nov 21 22:10:27 CET 2007

Roman Divacky wrote:
> On Tue, Nov 20, 2007 at 11:49:02PM +0100, Miroslav Lachman wrote:
[...]
> mozna by bylo lepsi to reportovat na nejaky mailing list ktery cte nekdo
> kdo s tim muze neco udelat.. ie. reportnout to jako bug report...

To zajiste, ale nejdriv musim zjistit, ze je to opravdu bug. navic tohle
je neco, co uz moc dobre nedokazu popsat anglicky.

Jinak mam ve zvyku bugy reportovat a tak jsem napriklad taky dnes
nahlasil problem s freebsd-update pri procedure binarniho major upgrade
(z 6.2 na 7.0) to totiz nahradilo bez zeptani muj ~/.cshrc za defaultni
a pf.conf to smazalo uplne bez nahrady.

Mirek