potrebuji stacksize > 512MB na x64

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Nov 19 10:09:27 CET 2007

Roman Divacky napsal/wrote, On 11/18/07 23:19:

> stack je nejak omezovan? to slysim prvne... vim o rlimit omezeni a o tom ze stack
> nekde zacina, ale o dalsim omezeni nevim....
>
> (coz samozrejme  neznamena ze nijak omezovan neni, jen se mi to moc nezda)
>
> muzete mi to teda nekdo osvetlit?

	A ze je horni "compiled-in" velikost limitu pro datovy segment vis ?
Jinymi slovy - ze "rlimit" omezeni muzes prenastavovat, ale nemuzes ho
nastavit na vic nez je hodnota fixne nakonfigurovana pri startu kernelu
(obvykle 512MB) ?

	U zasobniku je to uplne stejne, az na to, ze defaultni velikost je 64MB

	Pokud chces limit nastavit na vic, musis upravit nejdriv onu fixni
"on-startup" mez.

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz