make buildworld error 6.3, nagios 100%cpu

michal_sjx michal_sjx at seznam.cz
Sun Nov 18 23:29:17 CET 2007

Dan Lukes wrote:

> 	Delal jsem uplne totez dneska a nedoslo k zadnym problemum. Mozna
> proste mame kazdy jinou "obvyklou" proceduru.
>
> 	Smazat obsah /usr/obj zkusit znova a teprve pri opakovani se znepokojovat.

To jsem zkousel nekolikrat. Pomohl az cvs parametr
"date=2007.11.18.10.00.00" protoze to prave nekdo commitnul zmenu v
ipfilteru, ktery nesel zkompilovat.

> 	To teorve az budes vedet jestli je chyba v nagiosu nebo v systemu. To,
> ze se to na predchozi verzi nedelo jeste neni dukaz toho, ze nejde o
> chybu nagiosu.

Na dukazy asi nemam znalosti, takze to necham na nekom jinem ;).

--
 Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your ~/.signature to help me
spread!