otazky ohladom RAIDu a image systemu online

Peter Sedivy - PeSe pese at pese.sk
Fri Nov 16 08:38:25 CET 2007

Zdravim

ak mirror a jeden disk uz je:
http://www.freebsdwiki.net/index.php/RAID1,_Software,_How_to_setup

Ak snapshot:
moj nazor ano. Snapshot + dump (resp. dump -L ...) urobi ale len obraz,
resp. zalohu particie a nie celeho disku, takze ak to chcete hodit na
backup server museli by ste dumpnut vsetky partici na tom disku a urobit
  si zalohu (opis) particnej tabulky. V pripade disaster recovery by sa
muselo urobit najprv vytvorenie novych particii + newfs a potom plny
restore.

Jedna poznamka zaverom, aj ked dufam, ze toto nie je Vas pripad.
Mnohi ludia si myslia, ze ked si daju  raid xyz, nemusia zalohovat ....

PeSe

  PeSe
  e-mail: pese at pese.sk