tcsh a ne-fungujici bindkey

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Thu Nov 15 00:30:31 CET 2007

Dan Lukes wrote:

> 	V neposledni rade lze volanim 'bindkey' bez parametru vypsat aktualni
> stav - tim by se celkem hladce zjistilo, jestli je problem v tom, ze se
> prikaz neprovede nebo v tom, ze je nastaveni posleze prepsano.

Diky za hint, az ted jsem si uvedomil, ze bych mohl dat `bindkey` do
~/.cshrc hned za to volani s nastavenim a prekvapive je v tom rozdil a
to hned nekolik. Z ~/.cshrc skutecne dojde k tomu nastaveni, ale kdyz se
dostanu do promptu, tak uz tam to nastaveni zase neni.

Tudiz aspon nejaky posun - jak ted zjistit, co se mi vlastne vsechno
vola / spousti v okamziku loginu? Mel jsem za to, ze se ~/.cshrc spousti
az jako posledni, ale evidentne tomu tak neni.

V tomhle se lisi to, co vypise bindkey volany z ~/.cshrc a co mi vypise,
kdyz se dostanu do promptu:

"^[[A"         -> history-search-backward
"^[[B"         -> history-search-forward
"^[[3~"        -> delete-char
"^[[1~"        -> beginning-of-line
"^[[4~"        -> end-of-line
"^[OA"         -> history-search-backward
"^[OB"         -> history-search-forward
"^[OC"         -> forward-char
"^[OD"         -> backward-char

Bohuzel nemam tuseni, odkud se to tam nastavuje.

Mirek