tcsh a ne-fungujici bindkey

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed Nov 14 14:27:15 CET 2007

Jan Pechanec wrote:

> 	tcsh nepouzivam, ale predpokladam, ze to mas zadany spravne - co
> kdyz ty co ti nefungujou, tam das jeste jednou, na konec?
>
> 	nemas neco v ~/.login (nebo jinde), co by ti prebilo to predchozi
> nastaveni?
>
> 	co kdyz pouzijes ve stejnym prostredi nejaky starsi csh, pokud ho
> nekde mas? (mozna budes muset zkopirovat i zavisly knihovny, ale je jich jen
> par)

Pokud se nepletu, tak csh a tcsh je hadlink na ten samy soubor. Nicmene
zkusil jsem pouzit csh a chova se to stejne. V ~/.login ani nikde jinde
neni nic jineho, nez to, co je ve vychozi instalaci FreeBSD. Je to cista
instalace FreeBSD 6.2 ve VirtualBoxu. Krome toho ~/.cshrc jsem nic
neupravoval.

Vyzkousel jsem pridat ty bindkey prikazy znovu nakonec souboru,
vyzkousel jsem je dat do externiho souboru a ten v ~/.cshrc sourcenout,
vyzkousel jsem smazal vsechno v ~/.cshrc krome tech prikazu bindkey, ale
vsechno se stejnym vysledkem - ty klavesy Ctrl-LEFT / RIGHT to
nenabinduje, ale rucni spusteni je nabinduje.

Zkusil jsem i jinou kombinaci klaves (misto Ctrl pouzit Shift), ale opet
se to pri loginu nenabinduje, ale manualne ano. Nechapu, co tomu muze
tak bytostne vadit.

Predem dekuji komukoliv za posun k fungujicimu reseni.

Mirek