nejde sit v freebsd7 ve virtualboxu 1.5.2

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Nov 8 18:02:11 CET 2007

Radim Kolar napsal/wrote, On 11/08/07 17:49:
> Provozuje nekdo $subj? Ono to emuluje nejakou divnou AMD sitovku pcn0,
> kdovi jak je to s kvalitou jejiho driveru, osobne jsem ji nikdy v pocitaci s BSD nemel.

	nemel jsem tenhle virtualizator ani tuhle sitovku nikdy v ruce, al
epred par mesici jsme tu resili jiny virtualizator a jinou sitovku (lnc)
a problem byl skutecne s kvalitou driveru.

	Chapu, ze zatim to vypada jako poznamka dost od veci, ale tehdejsi
"lnc" je ovladac pro "AMD Lance/PCNet" a tvoje pnc je ovladac pro "AMD
PCNet/PCI" - coz uz mi pripada jako podezrela korelace.

							Dan

P.S. Hurarah!! Po posledni aktualizaci vsech portu a restartu zacaly
zase chodit LEDky pod Xama u dual-layout konfiguraci

--
Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz