IPFW - cisla ruli

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Nov 5 22:24:01 CET 2007

Zbyněk Burget napsal/wrote, On 11/05/07 22:12:
> Pokud je tim mysleno to, aby se nemusely
> tables prochazet vickrat, ale uz se v jednotlivych pripadech jen
> kontroloval tag, tak to mne opravdu nenapadlo.

	Presne - kontrola na to, zda je konkretni IP adresa pritomna v b-stromu
je sice rychla (O(LOG2(N)), ale kontrola, zda je paket oznaceny zcela
konkretnim tagem ma konstantni - tedy o dost mensi - narocnost.

> jen se nejede podle tagu, ale rovnou podle tables - provoz je pomoci nekolika skip rozhozeny

	A nebo tak. Pokud je "individualni" cast jedna, tak se to da. "Tagy"
zacnou byt vyhodne kdyby takovych mist bylo nekolik, prolozenych
pravidly, ktera jsou spolecna.

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz