IPFW - cisla ruli

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Nov 5 20:46:48 CET 2007

Zbyněk Burget napsal/wrote, On 11/05/07 20:24:
> Zdravim vespolek - chtel jsem se zeptat - pokud budu mit v ipfw na
> jednom cisle vicero pravidel, je zaruka, ze budou provedeny v tom
> poradi, v jakem byly zadany do systemu?

	Budou provedeny v tom poradi v jakem je "ipfw list" vypisuje, coz je to
poradi, v jakem byly zadavany.

> Nebo na jednom cisle je rozumne
> mit pouze rule, u kterych na poradi nezalezi?

	Ja osobne rule se stejnym cislem nepouzivam, protoze mi toneumoznuje v
pripade nejake nahle potreby smazat rucne nejakou zcela konkretni ruli.
Ale to je spis otazka osobnich preferenci nez pravidlo - your mileage
may vary.

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz