FreeBSD 7.x x64 2GB RAM

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Nov 3 11:46:55 CET 2007

Roman Divacky napsal/wrote, On 11/02/07 21:08:
> taky neverim ze obecne kod pro i386 je rychlejsi nez kod pro amd64 (obzvlast

	Taky neni. Prinejmensi me na urovni assembleru. Pro vyssi jazyky uz to
tak samozrejme neni - zalezi jak vhodny vysledny strojovy kod z onoho
vyssiho jazyka udela kompilator.

> ale jsem ochotny verit tomu ze pro danou sifru je
> nejaky ultra-super optimalizovany algoritmus v i386 verzi zatimco pro amd64
> je tam ukazkova implementace v C...

	Vetsinou je to podstatne jednodussi - pro i386 je tam kod v assembleru,
pro mene zavedene platformy je tam sice prakticky tataz implementace,
ale na psana ve vyssim jazyku. A at si Radim rika co chce, poctivy (lec
stary) assembler je proste pro tyto situace jednoznacne vhodnejsi nez
jakykoliv vyssi (moderni) jazyk.

	To se rozhodne casem zmeni - jenze - to je prave o te delce pouzivani
te-ktere novinky, ktera je dulezitym argumentem, a ne, ze ne ...

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz