FreeBSD 7.x x64 2GB RAM

Jindra Fucik fulda at seznam.cz
Fri Nov 2 14:57:20 CET 2007

----- Original Message -----

> Tusim sa Roman raz vyjadril ze 32-bitova vetva je uz off, tym myslel ze
> uz sa tak nedoladuje ako 64-bit a ja sa pytam, ma zmysel instalovat 64
> bitovy system pokial nemam viac ako 4 GB RAM? Procesor samozrejme
> 64-bitovy je.

Rakl bych, ze na malem pecku na to neni jednoznacna odpoved.
ja treba mam nainstallovanej 64bit, protoze mam pocitac jako domaci hracku.
V mnoha konkretnich pripadech je to daleko promyslenejsi system - precejen
i386 + 2000zaplat a nahrazek aby se dalo pouzit vic a vic pameti, vic
preruseni, vetsi ... neni moc dobre.

Na druhou stranu je i386 za ta leta dost stabilni a odzkousena. Co se tyka
xxx64 tam bohuzel existuji programy, ktere predpokladaji ze int = char[4]
takze nektere porty a aplikace zlobi.

Jindra