prosim o vysvetleni ohledne sasl2

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Nov 2 11:07:38 CET 2007

Jaroslav Votruba napsal/wrote, On 11/02/07 09:53:

> myslel jsem si to zadat make install WITHOUT_OTP=yes ,ale prislo mi to
> tak nejak neprirozeny,aby make vedel k cemu tento prepinac pouzit
> (instaluji courier ,ale volba je k SASL2). Nicmene je asi make natolik
> inteligentni,aby to poznal

	Ne, to nejspis neni. Predpokladal jsem, ze ho pises k make toho baliku,
ktereho se tyka. Pokdu ne, dostaes defaultni SASL2 balicek. Bud' musis
zvolit jinou metodu (treba tu co ti pripada neesteticka) nebo si SASL2
prelozit sam, driv nez to co na nem zavisi.

	Celkove bys ale mel vyjit spis z toho, jak hodlas v budoucnosti
instalovane balicky aktualizovat - vhodna instalacni metoda obvykle
vyplyne z toho. napriklad pokdu to cele budes udrzovat pomoci
portupgrade, pak ho pouzijes i pro instalaci a optiony budes psat do
jeho konfiguraku.

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz