prosim o vysvetleni ohledne sasl2

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Fri Nov 2 09:08:20 CET 2007

Jaroslav Votruba wrote:
> nainstalil jsem couriera z portu (courier-imap 4.2.1,1 ) s  OPENSSL
> ,TRASHQUOTA,IPV6 ,AUTH_MYSQL. V logu se mi objevuje "OTP unavailable
> because can't  read/write key database /etc/opiekeys: Permission denied"
> . podle googla to zpusobuje volba OTP v balicku SASL2,ktery by se mel
> instalovat zaroven s courierem. Defaultne je v tom balicku tato volba
> zapnuta. pokud dam deinstall SASL2 a nasledne jej nainstalim s
> "WITHOUT_OTP=yes" -co mi muze prestat fungovat?

Pokud vedome nikde nepouzivate OTP [ze by One Time Password?], tak nic
fungovat neprestane a muzete to klidne takhle nainstalovat.

> Jak mohu tuto volbu vnutit uz pri instalaci couriera? Jediny zpusob
> ktery me napada je skocit do cd /usr/ports/security/cyrus-sasl2 ,pres
> make config vypnout vobu OTP a pak az spustit instalaci couriera. Ale
> neni to elegantni

Rekl bych, ze to je dostatecne elegantni reseni, pokud se budeme drzet
toho, ze OPTIONS dialog se automaticky otevre pri prvni instalaci
vybraneho portu. Tedy hned napoprve vam da moznost vybrat volby, ktere
se maji pouzit pri instalaci cyrus-sasl2 a to i v pripade, ze je volan
jako zavislost couriera.

Dalsi elegantni moznost je pouziti definic v
/usr/local/etc/pkgtools.conf - tam ja mam nadefinovane vsechny moje
obvykle porty.

Mirek