glassfish2 vs apache2.2/tomcat5.5

Roman Divacky rdivacky at freebsd.org
Thu Nov 1 18:42:52 CET 2007

> vykon apache/tomcat je evidentne chyba BSD6, protoze masina je idle a
> httpd procesy
> cekaji v select()/accept(). V 7.x je select() prepracovan, dost to
> zrychlilo pgsql, melo by
> to pomoci i zde. Tezko rict, proc se chyba neprojevuje taky u php
> scriptu. asi bude problem ve workloadu generovanym modulem mod_proxy.

jj... prekopany select dost pomohl, zkus jeste tohle
http://lists.freebsd.org/pipermail/freebsd-arch/2007-August/006720.html

mozna to bude mit taky nejaky zajimavy vliv

> ale 6.x je uz historie a navic ma i vice problemu ktere jsou uz v 7
> opraveny napr. wakeup na semaforech je pomaly coz vyrazne brzdi pgsql,
> tak to nema cenu resit. Jinak 7.0 vrele doporucuji, PGSQL na 8core
> masine mne zrychlil o cca 250%. a dalsiho 17% zrychleni jsem dosahl

ty semafory jsou naprosto stejne jako v 6.x - zadne prepsani se do cvs
necommitlo. co ja vim tak attilio rao chce ty semafory prepsat ale imho
to neni velka priorita pac to vubec nic nepouziva krome toho postgresu.

pokud ti nedela problem poslat mu nejake penize tak myslim ze bude urcite
ochotny na tom zapracovat...

roman