FreeBSD 7 - prezentace

Jozef Babjak jozef.babjak at gmail.com
Thu Nov 1 07:43:08 CET 2007

> velmi hezka prezentace, krome zlepseni vykonu oproti 6.x ma freebsd ty
> grafy to ma uz poprve od rady 4.X opet lepsi nez Linux....

  ^-- Je celkom pekne, ako dobre je FreeBSD 7 skalovatelne na viacprocesorovych
strojoch. Mna ako bezneho smrtelnika ale viac zaujima, ci upgrade na
7.0 prinesie
nejake citelne zrychlenie na beznom desktope. Beznym desktopom niekolko
rokov stare PC, ktore velmi spolahlivo sluzi svojmu ucelu, ale od modernych PC
ma este daleko; presnejsie:

Dell Latitude 810c
1,1GHz Pentium III Mobile
512MB RAM
20GB HDD (4000rpm)

Nezaujimaju ma veci ako vydrz baterie (ta moja vydrzi tak ci tak menej
ako 10 minut),
hibernacia, suspend, wifi ani podobne "laptop-related" ficury.

J.