nastroj na rozesilani newsletteru

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Mon Oct 29 12:20:50 CET 2007

Dan Lukes wrote:
> Ondrej Pesta wrote:
[...]
> 	Nemyslim, ze se ti podari se schovat "mirnym zpomalenim" - a asi
> nebudes mit zajem rozkladat odeslani obchodniho sdeleni do nekolika dnu ...

Podle mych informaci napriklad Seznam ma jako jedno ze zakladnich
omezeni prave to, kolik e-mailu v urcitem case odesilatel tlaci na
mailservery Seznamu. Pokud se presahne urcite hranice, tak je odesilatel
docasne zabanovan.

> [...]
> si dokonce prijimaci server spravuji ve vlastni rezii. Tam lze
> predpokladat, ze k zadnemu slepemu pouzivani pochybnych blacklistu
> dochazet nebude, protoze spravce bude vedet, ze s blacklisty je treba
> nakladat velmi opatrne ...
>
>   ------------
>
> 	V neposledni rade - odeslani statickeho emailu na seznam adres (ktery
> jsem ziskal vyexportovanim z databaze) je otazka nekolikaradkoveho
> scriptu. Nepretizeni okolnich serveru je spis otazka konfigurace MTA nez
> odesilaci aplikace, at uz bude jakakoliv.

Kdyz uz jsme se dostali k tomuhle tematu - vite nekdo, jak
nakonfigurovat Postfix, aby dorucoval maximalne nejake definovane
mnozstvi zprav do stejne destinace? (prave kvuli Seznamu a podobnym)
Rekneme, ze bych ho chtel nakonfigurovat tak, aby poslal maximalne 200
zprav za minutu do jedne destinace. Nejak se mi to nepodarilo z manualu
vykoukat.

Mirek