prosim o osvetleni pripojeni Clam Anti-Virus + problem s fetch

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Sat Oct 27 12:14:40 CEST 2007

Jaroslav Votruba wrote:
> [...]
>

> # AV scan filter (used by content_filter)
> scan unix - - n - 16 smtp
> -o smtp_send_xforward_command=yes
> local-ip:10026 inet n - n - 16 smtpd
> -o content_filter=
> -o receive_override_options=
> no_unknown_recipient_checks,no_header_body_checks
> -o smtpd_helo_restrictions=
> -o smtpd_client_restrictions=
> -o smtpd_sender_restrictions=
> -o smtpd_recipient_restrictions=permit_mynetworks,reject
> -o mynetworks_style=host
>

> co je vyhodnejsi? Me prijde lepsi volat scaner primo z postfixu,ale nevim

Pokud pouzivate amavis napriklad pro antispam, pak je podle meho nazoru
lepsi mit i antivir reseny pres amavis, kde se to da pak oboje
konfigurovat na jednom miste atd.

> [...]
>

> -o smtp_send_xforward_command=yes
> local-ip:10026 inet n - n - 16 smtpd
>
> kdyz tyto radky
>
> -o content_filter=
> -o receive_override_options=
> no_unknown_recipient_checks,no_header_body_checks
> -o smtpd_helo_restrictions=
> -o smtpd_client_restrictions=
> -o smtpd_sender_restrictions=
> -o smtpd_recipient_restrictions=permit_mynetworks,reject
> -o mynetworks_style=host
>
> mam jiz pripsany za spoustenim druhe instance postfixe na portu 10025?
> Plati to pro celeho postfixe (coz predpokladam),nebo jen pro danou sekci?

Tyto volby plati vzdy jen pro tu konkretni sekci, nikoliv globalne.
Globalni nastaveni se provadi v main.cf

> Druhy problem
> kompiluji z portu,make chce stahnout soubory z webu,ale fetchne jen
> 1024b zastavi se a dal nepokracuje. Pritom z ty adresy to pres wokna
> normalne stahnu a nakopcim do distfiles,spustim znova instalator a bezi
> to dal.(BSD v6,2 ADM64).Nedela to pokazde ,jen nekdy,z ruznych adres.
> Setkal se s tim nekdo?

Obcas se mi stava neco podobneho, dost casto i stahovani zdrojaku php5,
ktere se primarne stahuji snad z Brazilie, tam mi to vytuhne treba po
stazeni 1MB. Takze je pak manualne fetchem stahnu treba z nemeckeho
mirroru a pokracuji dal. Vzhledem k tomu, ze je to temer vzdy jen u toho
portu php a ze naprava je tak snadna, tak to moc neresim.

Mirek