vakace-co znamena ta chyba?-uz OT

jaroslav votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Tue Oct 23 21:53:22 CEST 2007

> 	Alespon ale vime co je potreba - potrebujes nainstalovat
>
> databases/p5-DBD-mysql (ted uz spravnou zavislost na  databases/p5-DBI  ma).
>

> 					Dan
>

> OO diky mocny, na me musite pomalejc. Bez vas bych se v tom motal jeste pristi petiletce.

skus celu cestu k tomu suboru

a vobec, doporucujem zamknut masinu do trezora, znicit kluce od neho a
ist okopavat zahradku :o)

na zahradku je zima.
 Ze se nevyznam v BSD jeste neznamena, ze jsem vidlak z hor. Krome
starosti o 5 sevru,70 widlovej masin,ustrednu jeste modeluju ve
3D,supluju grafika  a snazim se delat stranky pro lamy jako jsem ja.
Doma na to cas taky neni,protoze jsem tedkon vlastnima rukama ,prakticky
sam dostavil dum kterej ma hodnotu 4,5M,pricemz jsem do nej vrazil jen
1,5M za matros.Takze krome
zedniciny,klempiriny,instalateriny,elekrikariny,tesariny a obkladani
jeste zvladam kovarinu pres zimu se musim naucit truhlarit. Mimo to
aktivne ovladam prakticky vsechny druhy svarovani a zvladam na profi
urovni soustruh ,vyvrtavacku a frezku. Timhle vypisem nechci machrovat
jak jsem dobrej,ale chci vam jen ukazat ,ze fakt nemam cas se vsemu
venovat tak jak bych si predstavoval-naklonovat se neumim. Mimochodem i
ten hnuj umim vykydat a kosou nasíct a krávu podojit.

Jsem rad,ze tu se mnou nekteri(hlavne Dan),maji trpelivost,protoze co je
pro vas denni chleba a ja se musim pracne ucit sam,vetsinou metodou
pokusu a omylu. na rozdil od vetsiny z vas,na to nemam skolu a ani praxi.

J.V.