Java 1.6 (was: Re: Dve klavesnice v Xorg)

Jozef Babjak jozef.babjak at gmail.com
Tue Oct 23 12:42:51 CEST 2007

Par dni dozadu som na 6.2 release + security fixes instaloval jdk1.6 z
portov bez najmensich problemov. Samzorejme, necheckoval som vypisy
kompilatora. :-)
Options som nepouzil ziadne, maximalne tak WITH_KDE, WITHOUT_MOZILLA
a BATCH, ale nemyslim ze tieto by nejako vyznamne kompilaciu ovplyvnili.

J.