Too many connections

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Sun Oct 21 23:54:42 CEST 2007

Roman Kubiš wrote:

> Dobry den.
> Mam FreeBSD server 5.4 (IBM x206, P4 3 GHz, 2 GB RAM, 80 GB HDD). V
> poslednej dobe sa mi casto objavuje hlaska MySQL "Too many connections". Mal
> som tam 512 MB, tak som kupil nove pamate (2 GB) v domneni, ze to pomoze. Na
> serveri bezi "vsetko" (MySQL, Apache, DNS, PHP, Postfix...).
> Chcem sa opytat, ci staci len zvysit "max_connections" a ak ano tak ake
> hodnoty pouzivate.

Nejprve je potreba zjistit, co (jaky proces) tam ma tolik otevrenych
konekci a pak je potreba zjistit, jestli je to pro nej "normalni"
(nevyhnutelna nutnost pro jeho funkci), nebo je to prave ta chyba,
kterou je potreba resit.
Proste zvyseni max_connections neni resenim problemu, ale pouze jeho
odsunutim na pozdeji a mozna i zpusobeni dalsich problemu (vice konekci
si vezme vice pameti atd..)
Pokud predpokladam vychozi instalaci MySQL, tak je tam snad povoleno 200
konekci... a tolik jsem jich jeste na zadnem fungujicim systemu nemel.
Vsude toto cislo snizuji (v zavislosti na tom, kolik jich fungujici
system opravdu potrebuje)

Mirek