FreeBSD 6.2-RELEASE a softwarovy RAID-5

Peter Sedivy - PeSe pese at pese.sk
Sun Oct 21 12:27:22 CEST 2007

ako najlepsi SW RAID5 odporucam LSI, alebo Adaptec HW RAID.
Pri osmych diskoch ficat na sw ....

Ja mam vyse roka (skoro dva) Intel SRCS 16 (6-port SATA), mam jemne
vyhrady k rychlosti, ale nie k spolahlivosti.
Skusal som aj Adaptec, ten sa mi zdal (nikdy som to presne nemeral)
trosku rychlejsi. LSI je celkom dobre podporovane FreeBSDckom, takze ...

PeSe

P.S.
este jedna vec. ak to ma byt naozaj dolezita vec, uvazoval by som mozno
aj o diskovom poli.

  PeSe
  e-mail: pese at pese.sk