FreeBSD 6.2-RELEASE a softwarovy RAID-5

Gabriel gabriel31337 at gmail.com
Sun Oct 21 11:41:47 CEST 2007

Zdravim,

ako tak pozeram navody na softwarovy RAID-5, som malinko v rozpakoch co
pouzit. Momentalne sa mi pozdava gvinum way, ale rozumny navod ako potom
pridat do toho pola dalsi disk som nenasiel. Stacil by hint... :o)

Ale aj tak: co by ste mi doporucili pouzit vy?

Co sa tyka konfiguracie stroja, je tam SATA radic na 4 disky, zatial su
tam 3 disky a postupne budu pribudat dalsie (dokopy 8 diskov) takze este
jeden radic pride.

atacontrol list zatial hlasi toto:
ATA channel 4:
     Master:  ad8 <SAMSUNG HD501LJ/CR100-11> Serial ATA II
     Slave:       no device present
ATA channel 5:
     Master: ad10 <SAMSUNG HD501LJ/CR100-11> Serial ATA II
     Slave:       no device present
ATA channel 6:
     Master:      no device present
     Slave:       no device present
ATA channel 7:
     Master: ad14 <SAMSUNG HD501LJ/CR100-11> Serial ATA II
     Slave:       no device present

Zatial by som sa asi riadil tymto navodom:
http://bsd.b3ta.org/2007/01/24/freebsd-raid5-with-gvinum-non-boot/

Akekolvek napady ako to vychytat inak /co najlepsie/ su vitane.

Predom dakujem.

Gabriel