Podpora chipsetu

Jan Dusatko jan_dusatko at post.cz
Sat Oct 20 16:48:52 CEST 2007

> 1394-raid/
>
> 	To ale asi nebude RELEASE, ze ?
>
> 	I kdyz, za cenu ztraty vykonu, by to genericke ATA ovladace ICH9R
> asi
> pobraly - na desktopu by to nejspis stacilo.
>
> 						Dan
Protoze to bude ostry server, nedovolim si tam zatam dat current.
Ovladacu pro pristup k diskum se nebojim, bude tam ARECA
http://www.areca.com.tw/products/pcie.htm  - konkretne 1220. Areca se
chlubi podporou FreeBSD i Solarisu. Obavam se spise problemu s NIC
mel jsem spatnou zkusenost s Marvellem pred par mesici. Navic, radeji
bych pouzíval dostupne ovladace tak, aby system byl schopen s ICH
pracovat.

Honza