Podpora chipsetu

Jan Dusatko jan_dusatko at post.cz
Sat Oct 20 12:24:16 CEST 2007

> zrovna msk(4) je driver na kterem se celkem intenzivne pracuje, takze
> pokud
> to vyzkousis a budou problemy tak pri kvalitnim reportu, ochote
> testovat patche
> se to prakticky urcite vyresi...
>
> roman
Experimentovani je mozne na neprovozni masine, tady moc casu bohužel
nebude. Osobne mam zkusenost s  ICH2-6, na ICH7 jsem mel nejake
problemy. Z tohoto duvodu se drzim "při zemi". Kazdopadne, dokazete
mi někdo poradit s vyberem motherboardu s nasledujicimi parametry?

Moznost 4-8GB RAM
CPU Core2 Duo/Quad
2 NIC
2-3 PCI 32/33