problem s routou (pptp)

Milan Cizek cizek.milan at seznam.cz
Fri Oct 19 16:47:26 CEST 2007

> /etc/ppp/ppp.linkup je ten spravny soubor. V
> /usr/share/examples/ppp jsou nejake vzory jak to udelat.

Ahoj,
diky, toto je opravdu ono. Nicmene nyni jsem narazil jeste na jeden problem.
Cas od casu se mi spojeni pretrhne, nevim cim to, snad mi nekda restartuje
ten SBS... Potiz je, ze se mi spojeni uz neobnovi, potreboval bych to nejak
zautomatizovat, aby se po rozpadnuti tunelu znovu sestavil. Napada me do
souboru ppp.linkdown dat neco jako

MYADDR:
 !bg /usr/local/etc/rc.d/pptp.sh restart

ale ozna to jde zeridit jeste nejak lip? :-) Diky

Milan