Instalace FBSD s WEB prohlizecem

Jaroslav Joska jaroslav.joska at email.cz
Fri Oct 19 09:24:03 CEST 2007

Michal Košík napsal(a):
> Zdravim, pomohli by jste mě někdo co mám udělat při instalaci, když chci mít
> jednoduchou stanici na které bude jen nějaký WEB prohlížeč?
> Pokusil jsem se nainstalovat FBSD s podporou Xwindows, pak Firefox, ale
> hlásilo to tuším, že nemá grafické knihovny...
> Pak už jsem blbnul s KDE a je to vcelku v háji. Stejně jsem to nerozchodil.
> Jde taková instalace provést?
> Díky.

Podle me v tomto pripade pro tebe bude nejlehci zvolit po nabootovani
minimalni instalaci,
rebootnout, pak zadat pkg_add -r http://cesta k firefoxu nekde na netu a
nainstaluji se i
zavislosti. A jako windowmanagera ti bohate bude stacit windowmaker,
ktery nainstalujes
obdobnym zpusobem. Nevim,jak jinak ti pomoci. Jestli se ti to takhle
nezamlouva, tak sem
hod chybove hlasky ze soucasneho systemu. cus