Enlightenment 0.16.8.10_1

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Oct 17 16:09:35 CEST 2007

Kaminar napsal/wrote, On 10/17/07 15:55:
> Me to zhavarovalo na chybe prekladace u imlib2, viz dole.

> Zajimalo by me, jestli se ten problem vyskytuje jenom u me
> na FreBSD R6.0, Xorg 7.3 nebo to bude delat i jinde.

	Jak sam rikas, je to problem prekladace (konkretne 'as'), takze az tak
moc nezalezi na tom jake verze je balik nebo dokonce XOrg. Zajimave je,
jake verze je prekladac a pripadne system, kterezto informace chybely.

> Mohl byste nekdo zkusit ten port prelozit?

Zkousel jsem prelozit
imlib2-20070223_1,1
pomoci
GNU assembler version 2.15 [FreeBSD] 2004-05-23 (i386-obrien-freebsd)
v prostredi
6.2-RELEASE-p8

a k zadnemu problemu nedoslo.

Akorad mi to zaneradilo pocitac nekolika zavislostmi, takze mi pak dalo
praci to zas vsechno vybouchat.

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz