php -jak zkontroluji beh?

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Oct 17 10:02:37 CEST 2007

Jaroslav Votruba napsal/wrote, On 10/17/07 09:08:
> jj,to vim. Pouzivam phpinfo,je to lepsi a vypovednejsi,ale ono se prave
> nezobrazi nic. proto bych se chtel dopatrat toho proc se php
> nezpousti(pravdepodobne)-neco jako log php asi neni,co?

	Nejdriv je treba zjistit, jestli je modul vubec nahrany a aktivni - k
tomu slouzi URI

/server-info

	Samozrejme, jen pokud je v konfiguraci Apache povoleno.

	Pokdu se tady ukaze, ze mhul je "zivy", pak je treba se ujistit, ze je
spravne "konfigurace pripon" a soubor te pripony, kterou chces, skutecne
php dostava ke zpraacovani. U toho me nenapada jiny zpusob, nez proste
prohlednout vsechny relevantni konfiguraky. Nekde musi byt neco jako:

AddType application/x-httpd-php .php

	... a je treba se ujistit, ze s ohledem na kontext, vcetne nejakych IFu
je ten prikaz realne pouzivany.

	Pokud je tento prikaz v globalni konfguraci, pak i tady pomuze
/server-info - prikaz by byl videt v konfiguraci mod_mime.c modulu.

	No a pokud je i tohle v poradku, tak uz muze byt problem se srcriptem
samotnym. "Short" otevraci tagy uz snad dnesk anikdo rozumny nepouziva,
ale projistotu je zminuju jako zdroj problemu. To, zeses podival do
error-logu Apache, jestli tam, nahodou, neco zajimaveho neni pokladam za
samozrejmost.

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz