FreeBSD na T1000

Radim Kolar kolar.radim at gmail.com
Tue Oct 16 20:42:14 CEST 2007

kdyby nekoho zajimalo tohle zelezo t.j. Sun Fire T1000 Server, tak
freebsd 7 na tom bezi. Je to vyborny stroj a zatim se mi to nekouslo.

Jediny problem co ma tenhle stroj stejne jako vsechny podobne masiny
od Sunu jsou miniaturni disky. Vetsi disky v nem sice pracuji, ale
neni pak support/zaruka (coz si nikdo za techto podminek nekoupi). Ja
to uz nekolik let pripominam vsem dealerum od kterych kupuju Sparc HW,
aby to napsali na ustredi.

Pokud vim tak jen HP ma 1RU server s vice nez 2ma diskama, snad mel
neco i Dell, ale v aktualni nabidce nic nevidim.