extensions-jak presvedcid system aby to nainstaloval?

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Mon Oct 8 11:22:17 CEST 2007

portree je upgradovany
prepnul jsem se do /usr/ports/distfiles a fetchnul to rucne z jedny z
tech dalsich adres a pustil. Ted po obede to normalne kompiluje dal. Tak
nevim. Jak radil Dan Lukes,to jsem zkousel asi 5x jiz pred tim. Stejne
tak se to seklo i pri instalaci MC,ale tam to stacilo nakopcit soubor do
/usr/ports/distfiles. Prijde mi to jak nejakej bug , ale s mima lamskyma
zkusennostma si to netroufam tvrdit.

--
s pozdravem
Votruba Jaroslav