problem s routou (pptp)

Milan Cizek cizek.milan at seznam.cz
Mon Oct 8 01:06:12 CEST 2007

Ahoj,
presne podle tohoto navodu (http://www.freebsddiary.org/pptp.php) jsem si
vytvoril VPN mezi FreeBSD a SBS2003. Po restartu BSDcka je VPN funkcni,
pinkam subnet1 na druhe strane. Potrebuji ale zpristupnit jeste dalsi
subnet2... Pokud pridam routu rucne, vse funguje. Pokud ale pridavam routu
hned pri startu (rc.conf static_routes), tak mi to nechodi. V obou pripadech
to v routovaci tabulce vypada stejne. Po restartu mi tedy ping do subnetu2
vypisuje:

PING 192.168.131.1 (192.168.131.1): 56 data bytes
ping: sendto: Invalid argument
ping: sendto: Invalid argument

Staci routu subnetu2 rucne smazat, znovu pridat a vse se rozjede. Nevite
nekdo jak to vyresit? Diky.

Milan