vyrocni zprava z Oracle na 7.X

Radim Kolar kolar.radim at gmail.com
Sun Oct 7 17:36:55 CEST 2007

> muzes podat kapku detailnejsi popis toho co presne zkousis?
1. nainstalovat oracle s default volbama
2. spustit oracle
3. v sqlplus v tom vytvorit tabulku a frknout tam rucne par zaznamu
4. spustit java stored proceduru

> tj. na jakem fbsd, s jakym nastavenim, co presne znamena "tuhne" a "nejede".
tuhne = proces nezere zadne CPU a nic nedela, ani nehlasi chybu
nejede = proces zastavi a skonci s chybou, vetsinou nadava o nejakych
neimplementovanych syscallech.

> btw... oracle potrebuje linux-aio ktere existuje akorat v p4, na prani
> dodam patch.
no early verze desitky by meli urcite fungovat zkousim 10.1, S linuxovou 10.2
jsem si nehral, aplikace co pouzivam s 10r2 nebezi.

aio vyzaduje podle mne jen linux-2.6 based Oracle. Tedy nevim jak 10r2, ale
klasicka 10g je ve dvou verzich pro 2.4 a 2.6. a ja zkousim to 2.4 verzi

a 10.1 kterou testuju ma:
    *

      Kernel version 2.4.9 errata 34 (e.34) or higher must be installed
    *

      The following packages (or later versions) must be installed:

      make-3.79
      openmotif-2.1.30
      gcc-2.96-128
      gcc-c++-2.96-128
      libstdc++-2.96-128
      glibc-2.2.4-32

takze by to melo ject bez problemu, ale nejede.

pokud jsem googloval dobre, je to ke stazeni na:
http://www.oracle.com/technology/software/products/database/oracle10g/htdocs/linuxx8664soft.html