nvidia na 7.0-CURRENT

Roman Divacky rdivacky at freebsd.org
Sat Oct 6 11:42:23 CEST 2007

On Sat, Oct 06, 2007 at 11:13:26AM +0200, Petr Holub wrote:
> Ahoj vespolek,
>
> kdyz se tu zas tak pekne rozhorela nabozenska valka na tema
> ze 7.0 je ta spravna cesta a ne 4.11 ( >:-))) ), tak bych
> prihodil jeden veskrze konkretni dotaz. Mam aktualni -CURRENT
> i386 (kernel i world udelany pred 2 dny) a snazim se presvedcit
> x11/nvidia-driver, ze by mohl videt tu 7600ku GS, ktera je
> v masine strcena. nvidia-driver je ten, co je aktualne
> v portech a je prekompilovany proti aktualnimu kernelu.
>
> Karta v masine je:
> [root@ ~]# pciconf -lv | fgrep -A2 -B1 -i nvid
> [...]

iirc tak ten modul se nema "natahnout" ale musi uz byt natazen pri bootovani kenrelu.
tj.
witten ~# grep nvid /boot/loader.conf
nvidia_load="YES

a rebootovat masinu... mne osobne to delalo to same kdyz jsem ten modul proste loadnul.

mimochodem, v 7ce ten modul velmi pekne panicuje (obcas - hlavne pri sledovani videa)

hth
roman