priorita procesu a volba CPU

Milan Cizek cizek.milan at seznam.cz
Fri Oct 5 16:52:35 CEST 2007

Ahoj,
chtel bych se zeptat na 2 asi jednoduche veci, jen se mi to nejak nepodarilo
nikde zjistit...

- Kdyz spustim nejaky proces, napr. perlovy skript s nejakou prioritou,
"nice -10 ./skript.pl" a tento skript nasledne tvori dalsi podprocesy, napr.
vola systemove prikazy pres system nebo `...`, vztahuje se i na tyto
podrizene procesy priorita udana v nice nebo je treba ji znovu specifikovat?

- Existuje zpusob jak perlovemu skriptu rici, aby se spustil na druhem jadre
CPU? (kernel mam SMP). Prakticky mam stav, kdy mi prvni procesor jede na
100% a druhy nedela nic, "vsechny" procesy bezi na tom prvnim... Chtel bych
nektere sve monitorovaci skripty (narocnejsi na cas a vykon) prevest na ten
druhy CPU.

Diky

Milan