/bin/ls: Argument list too long.

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Oct 5 13:08:42 CEST 2007

Jan Stary wrote:
> find /tmp -type f | xargs stat -f "%c:%N" | cut -d: -f2 | sort -rn | ...
> (pricemz %a, %m, %c, %B podle toho, co znamena "nejstarsi").

	Jedeme druhe kolo, rekl bych.

	Uvedeny zapis neresi "zhovadile soubory". A to je jen "hodne zhovadile"
(nazev obsahuje znak konce radku), ale i pomerne malo zhovadile (nazev
obsahuje mezeru).

	Takovahle reseni uz jsem tu meli - pokud vime, ze soubory maji nazvy
"rozumne" je reseni pomerne snadne. Problem nastane, kdyz to clovek chce
vyresit "poctive" (a chce zustat u shellu). I to ma reseni, ale uz to
zdaleka neni takhle snadne.