ldap server s multi-master replikaci

Roman Divacky rdivacky at freebsd.org
Thu Oct 4 23:04:43 CEST 2007

On Thu, Oct 04, 2007 at 10:03:09PM +0200, Juraj Lutter wrote:

> Ano, ano, ano, to vsechno tam bylo :-) Ja som len chcel vediet tvoje
> dovody, ja sam so Solarisom pracujem (ako Sun partner) uz nejaky-ten-rok
> a ked niekomu poviem, ze "Solaris je rovnocenna nahrada/doplnok
> Linuxu/FreeBSD", tak ma vysmievaju :-)

otoh... zdrojaky fbsd/linuxu znaji tisice (ne-li miliony ;) ) lidi na svete.
ten kod je otevreny hafo dlouho a je tak nejak priohnut na to aby se to
dalo cist i kdyz nepracujes zrovna jako vyvojar pro sun (dokumnetace, komentare,
ruzna peknoulinka makra a 362 dalsich veci)

solaris je technicky zcela jiste na vyssi ovsem tohle nema (a vzhledem k tomu
jak neuveritelne closed je opensolaris tak se to asi jen tak nezmeni). kod solarisu
je hrozne tezky na cteni. je videt ze je velmi kvalitne napsan (tj. delaji tam i ty
veci ktere nikoho nebavi - jako konzistentni styl, nomenklatura etc.) ale proste
pro cloveka z venku je to spatne citelne, protoze se proste pocita s tim ze typicky
vyvojar (open)solarisu absolvuje 2 mesicni skoleni "code practises in solaris" placene
sunem.

je mi jasne ze tohle neni selling point pro manazera. jen jsem chtel nabidnout
muj pohled

roman