ldap server s multi-master replikaci

Radim Kolar kolar.radim at gmail.com
Thu Oct 4 21:52:58 CEST 2007

> Prevadzkujes DSEE pod Solarisom, alebo Linuxom?
pod solarisem. stale vic lidi z podnikove sfery se presouva smerem k
(open) solarisu, ktery ma m.j. tu vyhodu ze na nem beha SW od Sunu
ktery je povetsinou zadara tak se da bez problemu zpocatku nasadit pro
mene dulezite ukoly a lze si k nemu pak koupit support a lepsi zelezo,
kromtoho Solaris ma hity dtrace, zones a ZFS a vyjde levneji nez RHEL.

Je tu sice Suse EE, ktery nestoji moc (dokonce bych rekl ze je az moc
levny) ale marketing by mel zlepsit. Vetsina Linuxovych dister se
totiz nanestesti zamerila na koncove usery a chteji souperit s M$ coz
jim podle vysledku statistik moc nejde. No a distra ala Gentoo a
Debian ty se si firemni klientela tezko koupi.