zabbix_server a problem po restartu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Oct 3 15:24:49 CEST 2007

Michal Nosek napsal/wrote, On 10/03/07 14:47:
> Rozchodil jsem v jailu zabbix_server a mám zajímavý problém.
> Po restartu jailu (nebo celyho stroje) nelze zabbix_server spustit.
> Skonci to takhle:
>
> zabbix# /usr/local/etc/rc.d/zabbix_server start
> Starting zabbix_server.
> /libexec/ld-elf.so.1: Shared object "libmysqlclient.so.15" not found,
> required by "zabbix_server"
>
> Pokud odinstaluji a znovu naistaluji mysql-client-5.0.41 tak vse chodi
> do dalsiho restartu :-O

Chybi soubor /usr/local/libdata/ldconfig/mysql

	Nebo se z nejakeho duvodu nepouzije pri startu. To muze byt chyba
instalovaneho package (je, mimochodem, stary), chyba prav, adresarove
struktury ci neceho takoveho.

	Pri instalaci package se informace obsazena v tomto souboru do systemu
prida "manualne", proto to do restartu chodi.

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz