Gb NIC pro 4.11

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Oct 2 23:53:58 CEST 2007

Frank Tomes napsal/wrote, On 10/02/07 22:15:
> Dobry den,
> mohl by mi nekdo doporucit Gb sitovku do desktopu s 4.11? Procetl jsem
> release notes ale tehdejsi sitovky (resp. na nich osazene chipy) ted v
> soucasnych obchodech marne hledam ...
>
> Chtel bych si neco poridit a rad bych mel jistotu, ze to funguje.

	Relativne nejlepe byly podporovane Intelky. Seznam konkretnich
podporovanych chipu je v sys/dev/em/if_em.c

	Mnoho z nich se mi stale zda byt v aktualni nabidce Intelu:

http://www.intel.com/support/network/sb/cs-012904.htm

	Z "desktopovych" se mi zda ze tam jsou uplne vsechny, serverove jsme
kontroloval jen namatkove.

	Takze ja bych hledal u Intelu. Popravde receno, nejen pro 4.11 - ony
jsou to obecne dost dobre karty a navic na FreeBSD slusne podporovane ...

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz