/bin/ls: Argument list too long.

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Oct 1 21:14:12 CEST 2007

Jan Pechanec napsal/wrote, On 10/01/07 15:13:
 > 	ls -t | grep nfcapd | ...

	'^' na zacatku vyrazu v GREPu bych prosil a pokud to ma odpovidat
presne zadani, tak jeste '\.' nakonec ;-)

	Jinak - ja vim, ze za normalnich okolnosti, u slusne vedeneho adresare,
by to stacilo, ale zrovna u /tmp kam muzou zapisovat uplne vsichni vidim
v tomto reseni urcita rizika. Prvni problem co me napada jsou symbolicke
linky a druhy "znak konce radku ve jmenu souboru"

	To druhe by asi vyresil option nektery z '-B' / '-b' / '-q', otazka je,
co s linkama.

	Vlastne me nepada zadny dostatecne efektivni "neprustrelny" zpusob jak
zadani vyresit, tedy, krome toho, ze se zadavatel jeste jednou zamysli
nad problemem, vymysli nejaky jiny zpusob jak ho resit a v souladu s tim
preformuluje zadani  ;-)

						Dan

P.S. Kdyby nahodou nekoho napadlo zkouset pokusovat se sobory s
"podivnymi nazvy" tak upozornuju, ze to, co 'ls' vypisuje na terminal
'jen tak' a to, co z nej leze pokud je jeho vystup presmerovany do
jineho programu nebo souboru NENI totez - rozdil je nejen v poctu
sloupcu, ale take v '-q' optionu, ktery se pri vystupu na terminal
automagicky aktivuje.

--
Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz