Dve klavesnice v Xorg

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Sep 30 13:34:47 CEST 2007

Kaminar napsal/wrote, On 09/30/07 13:12:
> # Vestavena klavesnice
> Section "InputDevice"
>         Identifier  "Keyboard0"
>         Driver      "kbd"
>         Option "XkbLayout" "cz,us"
>         Option "XkbOptions" "grp:switch,grp:alt_shift_toggle,grp_led:caps"
> EndSection
 >
> # Externi klavesnice
> Section "InputDevice"
>         Identifier  "Keyboard1"
>         Driver      "kbd"
>         Option  "XkbLayout" "cz,us"
>         Option  "XkbOptions" "grp:win_switch,grp:alt_shift_toggle,grp_led:caps"
> EndSection

> [...]

	Neni mi jasny, ja by v teto konfiguraci rozlisil, ktera klavesnice je
ktera. Ja si spi sdovedu predstavit dve sekce ServerLayout, v kazde
jedna definice klavesnice, a pri starsu se optionem rika, ktery layout
pouzit. Ale osobni zkusenost s tim nemam.

	Me by ke stesti stacilo najit takovou prepinatelnou konfiguraci na
jedne klavesnici, pri ktere by fungovaly i LED a pri prepnuti z textove
do graficke obrazovky to neral soucasne jako pokyn ke vlozeni clipboardu
do aktivniho okna ... ;-)

						Dan

P.S. Nekdo, komu se podarilo na 6.2-R uspesne prelozit java/jdk16 ? S
jakymi optiony ?

--
Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz