MySQL neni pripraveno vcas ...

Daniel Dvořák daniel-dvorak at atlas.cz
Thu Sep 27 16:18:06 CEST 2007

Nechal jsem se inspirovat novym startovacim skriptem quaggy ktera prave
ten mechanismus sleep v sobe ma.
Pouzil jsem to s drobnymi upravami na mysql-server skript a do rc.conf
jsem pridal 30s sleep....neuspech.

PowerDNS hlasi tutez chybu tedy 49.

Je skoda ze rc.subr system v bsd ma takovy problem.

Do /etc/ttys se mi moc jit nechce, uz jen proto ze jsem tam nikdy nic
zvlastniho neupravoval a nechci delat neco o cem nemam dostatecnou
predstavu jak veci funguji.
Periodicke spousteni /usr/local/etc/rc.d/pdns start prec crontab mi
prijde taky divny, furt to bude rvat ze uz already running.

Takze jedina alternativa bohuzel ne reseni ale obchazeni a oddalovani
problemu je ten hlidaci pes, muzete mi nejaky poradit ?
runit nebo starsti daemontools nebo neco zcela novejsiho ?
monit ?