apache 22 a php moduly

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Mon Sep 24 10:48:36 CEST 2007

> Ale zacal mi haprovat apache-nepozna .html soubor a nabizi jej
> stahovat,pritom volbu
> <IfModule dir_module>
>    DirectoryIndex index.html index.html.var index.php
> </IfModule>
> tam mam a je tam i
> AddType application/x-httpd-php .php .php3 .php4 .php5 .html .htm
> AddType application/x-httpd-php-source .phps
>
> tak by to melo fungivat,nebo ne?

PHP soubory mi to zobrazuje bez problemu,ale index.html mi to v
prohlizeci nabizi otevrit/spustit
,soubor-default,typ-application/x-httpd-php

vubec netusim co mi tu hapruje-google mi nijak nepomoh

> co se tyce SSL ,nejak jej nemuzu stale rozchodit.

to jsem jiz odstranil,zapomel jsem nainkludovat ssl.conf.Kupodivu pres
ssl vse funguje jek ma. Porovnam jeste konfigy v cem se lisi ale moc si
neverim.