visenie NFS klienta

Pavol Čierny scorp at scorp.sk
Fri Sep 21 18:38:44 CEST 2007

Ahojte,

zaujmalo by ma ci niekto z Vas nieco podobne uz neriesil...

Mam jeden server s diskovym polom, a klientov, ktore si toto pole
mountuju cez NFS...

Dneska sa mi stalo ze som dal kopirovat velky subor, a v polke som si
to rozmyslel a dal som Ctrl+C... lenze kopirovanie sa nezrusilo, ale
za to cela masina vytuhla - caka na odpoved NFS servera....

To pole je namountovane ako soft mount,tak som predpokladal ze ked
killnem dany process tak nebude cakat na ukoncenie NFS operacie....
ale zrejme caka.... Teraz mam visiaci server, ktory caka asi uz iba na
reset...

Riesil uz niekto podobny problem?

Dik...

---