lock a zmena hesla

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Sep 19 18:43:07 CEST 2007

Daniel Gerzo napsal/wrote, On 09/19/07 16:10:

>  rmuser(8):
>
>      3.   Sends a SIGKILL signal to all processes owned by the user.
>
>  Otazkou uz len ostava, ci povazujes rmuser(8) za standardny nastroj pre
>  vymaz uzivatela zo systemu ;-)

	To je subjektivni problem. Ja ne, tim je pro me odstraneni zaznamu
uzivatele z /etc/master.passwd a /etc/groups. Jeste prijatelny
"standardni" nastroj je pw. rmuser pak uz je pak nadstavba, ktera krome
vymazani uzivatele dela dalsi veci.

	Ale to opravdu neni otazka k rozumen diskusi.

	Mimochodem, rmuser se mi jevi docela nestastny - na to, ze to je
nadstavba na pw. Zatimco pw resi, ze dva uzivatele mohou mit shodne UID,
rmuser se zda, ze klidne pri ruseni jednoho z nich postrili procesy
obema ...

	Otazka je, jestli to jde napsat lip, kdyz uz tedy neco takoveho vubec
chceme delat.

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz