ntop, rrd a Invalid alpha

Radim Kolar kolar.radim at gmail.com
Tue Sep 18 11:26:14 CEST 2007

> zdravim,
> narazil jsem na problem s rrd pluginu v ntopu.
> Network Load Statistics se nezobrazi s poznamkou
> "NOTE: this page is not operational when the RRD plugin is disabled,
> misconfigured or missing. Please check the ntop log file.".
no ja jsem po upgrade ntop z 3.2 na 3.3 musel smazat rrd databaze, nebot
ty stary se chovaly nejak divne.

Jinak neexistuje neco lepsiho nez ntop?
stacilo by kdyby to umelo pomoci rrd pocitat a grafovat presenene
bajty a kbit bandwidth. Ten ntop je nepouzitelny pokud je na masine
vetsi traffic a neumi pocitat prenesene bajty a ani 95-percentile.

u mne za 2.5 dne provozu pri bw ~ 600kbit sezral ntop 17.5H CPU casu a
to mam temer vsechny pluginy povypinany.