problem s https

Radomir Tomanek rtomanek at epark.cz
Mon Sep 17 15:15:26 CEST 2007

Dobrý den,
Prosím o radu s apachem. Zkouším rozjet https. Mám nainstalovaný apache,
moduly pro ssl doufám také a jsem ve stavu, kdy mi http://<ipadresa> funguje
(zobrazí se můj index.htm), ale https://<ipadresa> nefunguje (chybová hláška
- stránku nelze zobrazit 404). Pokud ale zadám http://<ipadresa>:443
funguje. Pokud si dám na serveru tcpdump ´tcp port 443´, a z klienta dám
požadavek https://<ipadresa> nebo http://<ipadresa>:443 tak provoz vidím...
Tož nevím. Certifikát serveru jsem generoval skriptem /usr/bin/gensslcert -
nevim, jestli je to součást instalace apache, nebo platformně závislý skript
(skouším to na SLESu), ale generuje to bez řečí a zbytečných otázek
certifikát i s klíčem a ukládá je to do /etc/apache2/ssl.crt a ssl.key.
Firewall je vypnutý.

Ve vhosts.d mám:
<VirtuaHost *>
.
.
SSLCertificateFile /etc/apache2/ssl.cert/server.crt
SSLCertifikateKeyFile /etc/apache/ssl.key/server.key
SSLProtocol +SSLv2
.
.
</VirtualHost>

Omlouvám se za možná triviální dotaz, ale tohle s apačem dělám poprvé.

Díky

Rat