gmirror/HW problem

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Sun Sep 16 22:35:56 CEST 2007

Jiri Mikulas wrote:
> Ahoj
> mam trochu problem s gmirrorem.
> mam 1U od Intelu s deskou S3000AH

[...]

> co jsem NEudelal:
> vymena SATA kabelu
> zkusit jiny SATA radic/externi PCI kartu
> vymena desky - prodejce umoznuje, ale musi mit podklady na reklamaci, ze to je 100% HW zavada
>
> Setkali jste se s tim nekdo?
> Mate nejaky napad co jeste zkusit, jaka by mohla byt pricina?
> Ja mam podezreni na desku...
> Neexistuje nejaky nastroj pro otestovani radice jako takoveho?

V podstate jsem tu podobny problem parkrat popisoval - takze ja bych
doporucil:
1] zkusit jine kabely, pripadne nejakym cisticim prostredkem na kontakty
ocistit konektory jak na desce, tak na discich a kabelech.

2] zkusit ve stejnem stroji jiny kus desky, nejlepe z jine serie a pak
reklamovat. (protoze ja sazim na to, ze je to spatna deska)

Preju hodne stesti a pevne nervy.

Mirek

PS: jaste bych doporucil na tom gmirroru zkusit kopirovat data (velke
soubory) a podivat se na rychlost toho kopirovani. Teoreticky by tam mel
byt zapis tak okolo 50MB/s, ale v mem pripade to na vadnych Asusech
delalo tak od 3 do 7MB/s, to uz nap roblem poukazuje.