Dva zabezpecene weby na jedne IP

Pavol Čierny scorp at scorp.sk
Wed Sep 12 14:22:37 CEST 2007

Ano, je tam obmedzenie, ze sa da pouzit len jeden certifikat pre jednu
IP.

Vytvorenie SSL spojenia predchadza vyber virtual hostu, tym padom
apache nevie posudit ktory certifikat sa ma pouzit.

Viacero webov na jednom certifikate neni problem, len ked tak je
potrebne pouzit tzv. wildcard certifikat pre *.domena.sk ... tym padom
sa da certifikat pouzit aj pre web1.domena.sk aj web2.domena.sk a
prehliadac nevyhlasi ze sa nazov webu nezhoduje s certifikatom...

Tolko z mojich skusenosti :)

---
S pozdravom
Pavol Čierny