Why Windows is less secure than Linux

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Sep 10 14:28:34 CEST 2007

Peter Sedivy - PeSe wrote:

> nakresli, pouzitelne to nie je, ale aspon to vyzera efektne :-)

	Tak smula. Disassembler sice jadro nacte, a pokud nejsou stripnute
debugovaci symboly, tak ho i krasne popise, nicmene, graf vzajemneho
volani funkci, ktery vytvori je natolik rozsahly, ze WinGraph, ktery by
ho mel z dat vynakreslit, beze slova zkolabuje.

	Kdyz budu mit nekdy cas a naladu, zkusim vyrobit nejaky mensi kernel
nez zrovna SMP a zkusim to na nem.